Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?

Geändert am Di, 3 Dez, 2024 um 2:25 NACHMITTAGS

Als we je een verkeerd of onbesteld product hebben gestuurd, log dan in op ons Retourportaal en geef 'FOUT PRODUCT' in als reden voor retour. Daar ontvang je een retourlabel waarmee je de producten terug kunt sturen. Na verwerking van de retourzending storten we het aankoopbedrag van het bestelde product terug op de oorspronkelijk gebruikte betaalmethode. 

Houd er rekening mee dat we het artikel om logistieke redenen helaas niet kunnen ruilen / opnieuw kunnen versturen.

Als je nog vragen hebt, gebruik dan ons contactformulier, we helpen je graag verder.

War dieser Artikel hilfreich?

Das ist großartig!

Vielen Dank für das Feedback

Leider konnten wir nicht helfen

Vielen Dank für das Feedback

Wie können wir diesen Artikel verbessern?

Wählen Sie wenigstens einen der Gründe aus
CAPTCHA-Verifikation ist erforderlich.

Feedback gesendet

Wir wissen Ihre Bemühungen zu schätzen und werden versuchen, den Artikel zu korrigieren