Aanmaning ondanks retourzending, wat te doen?

Geändert am Di, 25 Nov um 11:18 VORMITTAGS

Heb je een aanmaning ontvangen, hoewel je artikelen hebt geretourneerd? Dat kan gebeuren als de verwerking van je retourzending en de termijn voor de betalingsaanmaning elkaar overlappen. Voor aankopen op rekening werken we samen met externe betalingsdienstverleners zoals Klarna of Unzer. Zodra we je retourzending hebben ontvangen, controleren we de producten, maken we een creditnota aan en melden we deze automatisch aan de betalingsdienstverlener. Het bedrag wordt daarmee verrekend en er volgt geen verdere aanmaning voor de geretourneerde producten.


Om te voorkomen dat er een aanmaning wordt verstuurd, raden we je aan om de betalingsdienstverlener direct op de hoogte te stellen van je retourzending. Zo kan de factuur worden gepauzeerd totdat de retourzending is verwerkt.

Als je via Klarna op rekening hebt betaald, kun je rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice van Klarna en je bestelnummer en de retourdatum doorgeven. Je vindt de contactgegevens bij de Klarna-klantenservice.


Als je via Bergzeit op rekening via Unzer hebt betaald, vind je informatie over retourzendingen en aanmaningen rechtstreeks bij het Unzer Help Center.

Let op: retourneren kost €3,95. Dit bedrag blijft bij een volledige retour open als nog te betalen bedrag. Bij een gedeeltelijke retour wordt dit bedrag ingehouden als 'terug te betalen' bedrag.

War dieser Artikel hilfreich?

Das ist großartig!

Vielen Dank für das Feedback

Leider konnten wir nicht helfen

Vielen Dank für das Feedback

Wie können wir diesen Artikel verbessern?

Wählen Sie wenigstens einen der Gründe aus
CAPTCHA-Verifikation ist erforderlich.

Feedback gesendet

Wir wissen Ihre Bemühungen zu schätzen und werden versuchen, den Artikel zu korrigieren