Als je product binnen de wettelijke garantietermijn van 24 maanden defect of incompleet is, nemen we je klacht graag in behandeling.
Ga naar ons Retourportaal en voer je bestelnummer en achternaam in. Selecteer vervolgens "Klacht aanmelden" en volg de stappen in het portaal. Na het succesvol registreren van de klacht, nemen we binnen enkele werkdagen contact met je op met een voorstel voor een oplossing.
Als we het product ter plaatse moeten controleren of zelfs opsturen naar de fabrikant, sturen we je daarvoor een gratis retourlabel.
Uiteraard proberen we de klacht zo snel mogelijk af te handelen, maar we willen je erop wijzen dat een klacht tot 8 weken kan duren als deze naar de fabrikant moet worden gestuurd. Je wordt per e-mail op de hoogte gehouden van de status van de afhandeling van je klacht.
Verdere informatie over je klacht:
Om hygiënische redenen en uit respect voor onze medewerkers vragen we je om het product schoon te maken of te wassen voordat je het opstuurt. Producten die ongereinigd aankomen, moeten helaas onverwerkt naar je teruggestuurd worden.
We hopen dat je hier begrip voor hebt.
War dieser Artikel hilfreich?
Das ist großartig!
Vielen Dank für das Feedback
Leider konnten wir nicht helfen
Vielen Dank für das Feedback
Feedback gesendet
Wir wissen Ihre Bemühungen zu schätzen und werden versuchen, den Artikel zu korrigieren