Wat moet ik doen als de producten tijdens de levering beschadigd zijn geraakt of zijn kwijt geraakt?

Geändert am Mi, 17 Jul, 2024 um 1:51 NACHMITTAGS

Hopelijk gebeurt het niet, maar gedurende het transport kan het voorkomen dat het pakket beschadigd raakt. Controleer daarom bij ontvangst van je bestelling of het pakket compleet en onbeschadigd is. Weiger het pakket a.u.b. als het pakket duidelijk beschadigd is.

 

Als je de schade pas na ontvangst ontdekt, stuur ons dan onmiddellijk foto's van het beschadigde pakket en het verzendlabel en een omschrijving van de klacht, via het contactformulier. We zullen de schade dan zo snel mogelijk controleren.

 

Als het artikel defect is aangekomen, ongeacht de verzending, neem dan contact met ons op voor een retourlabel.


Door dit te doen help je ons en jezelf qua verwerkingstijd enorm! Alvast bedankt!

Als het artikel defect is aangekomen, ongeacht de verzending, neem dan contact met ons op voor een retourlabel.

War dieser Artikel hilfreich?

Das ist großartig!

Vielen Dank für das Feedback

Leider konnten wir nicht helfen

Vielen Dank für das Feedback

Wie können wir diesen Artikel verbessern?

Wählen Sie wenigstens einen der Gründe aus
CAPTCHA-Verifikation ist erforderlich.

Feedback gesendet

Wir wissen Ihre Bemühungen zu schätzen und werden versuchen, den Artikel zu korrigieren