Hoe kan ik een klacht indienen over een product?

Geändert am Mi, 6 Mär, 2024 um 8:59 VORMITTAGS

This article is not available in English, view it in German

Als je product binnen de wettelijke garantietermijn van 24 maanden defect of incompleet is, nemen we je klacht graag in behandeling. 

Ga naar ons Retourportaal en voer je bestelnummer en achternaam in. Selecteer vervolgens "Klacht aanmelden" en volg de stappen in het portaal. Zodra de klacht succesvol is geregistreerd, nemen we binnen enkele werkdagen contact met je op met een voorstel voor een oplossing. 

Als je twijfelt, kun je contact met ons opnemen via ons contactformulier.

Als we het product ter plaatse moeten controleren of zelfs naar de fabrikant moeten sturen, sturen we je daarvoor een gratis retourlabel.

Uiteraard proberen we de klacht zo snel mogelijk af te handelen, maar we willen je erop wijzen dat een klacht tot 8 weken kan duren als deze naar de fabrikant moet worden gestuurd. Je wordt per e-mail op de hoogte gehouden van de status van de afhandeling van je klacht. 

Verdere informatie over je klacht:

Om hygiënische redenen en uit respect voor onze medewerkers vragen we je om het product schoon te maken of te wassen voordat je het opstuurt. Productendie ongereinigd aankomen, moeten we helaas onverwerkt naar je terugsturen.

We hopen op je begrip hiervoor.


War dieser Artikel hilfreich?

Das ist großartig!

Vielen Dank für das Feedback

Leider konnten wir nicht helfen

Vielen Dank für das Feedback

Wie können wir diesen Artikel verbessern?

Wählen Sie wenigstens einen der Gründe aus
CAPTCHA-Verifikation ist erforderlich.

Feedback gesendet

Wir wissen Ihre Bemühungen zu schätzen und werden versuchen, den Artikel zu korrigieren