In het geval van een defect, defect of incompleet product, registreer je klacht dan via ons Retourportaal.
Ga hiervoor naar ons Retourportaal en voer je bestelnummer en achternaam in.
Selecteer vervolgens "Klacht aanmelden" en volg de stappen in het portaal. Na het succesvol registreren van de klacht, nemen we binnen enkele werkdagen contact met je op met een voorstel voor een oplossing.
Als we het product ter plaatse moeten controleren of zelfs opsturen naar de fabrikant, sturen we je daarvoor een gratis retourlabel.
Uiteraard proberen we de klacht zo snel mogelijk af te handelen, maar we willen je erop wijzen dat een klacht tot 8 weken kan duren als deze naar de fabrikant moet worden gestuurd. Je wordt per e-mail op de hoogte gehouden van de status van de afhandeling van je klacht.
War dieser Artikel hilfreich?
Das ist großartig!
Vielen Dank für das Feedback
Leider konnten wir nicht helfen
Vielen Dank für das Feedback
Feedback gesendet
Wir wissen Ihre Bemühungen zu schätzen und werden versuchen, den Artikel zu korrigieren