Kan ik mijn bestelling annuleren?

Geändert am Mo, 13 Jan um 12:45 NACHMITTAGS

Als je een account hebt (aangemaakt bij het plaatsen van je bestelling), kun je binnen 3 uur na het plaatsen van je bestelling een annuleringsverzoek indienen in je klantenaccount. Log hiervoor in op je klantenaccount, navigeer naar je bestellingen en open de bestelling. Hier kun je de knop gebruiken om een annuleringsverzoek in te dienen. We zullen je verzoek zo snel mogelijk verwerken en je ontvangt onmiddellijk feedback van ons per e-mail. 

Je kunt ook wijzigings- of annuleringsverzoeken voor bestaande bestellingen versturen via het contactformulier. Als het technisch mogelijk is en je bestelling nog niet in verzending is, houden we hier graag rekening mee.


Houd rekening met de voorwaarden en vereisten voor wijzigingsverzoeken onder “Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen / veranderen? ”. (https://www.bergzeit.nl/help-contact/?folderId=15000010736&articleId=15000040508).

War dieser Artikel hilfreich?

Das ist großartig!

Vielen Dank für das Feedback

Leider konnten wir nicht helfen

Vielen Dank für das Feedback

Wie können wir diesen Artikel verbessern?

Wählen Sie wenigstens einen der Gründe aus
CAPTCHA-Verifikation ist erforderlich.

Feedback gesendet

Wir wissen Ihre Bemühungen zu schätzen und werden versuchen, den Artikel zu korrigieren