Kan ik mijn bestelling annuleren?

Gewijzigd op Wo, 13 Nov, 2024 om 9:40 PM

Als je een account hebt (aangemaakt bij het plaatsen van je bestelling), kun je binnen 3 uur na het plaatsen van je bestelling een annuleringsverzoek indienen in je klantenaccount. Log hiervoor in op je klantenaccount, navigeer naar je bestellingen en open de bestelling. Hier kun je de knop gebruiken om een annuleringsverzoek in te dienen. We zullen je verzoek zo snel mogelijk verwerken en je ontvangt onmiddellijk feedback van ons per e-mail. 

Je kunt ook wijzigings- of annuleringsverzoeken voor bestaande bestellingen versturen via het contactformulier. Als het technisch mogelijk is en je bestelling nog niet in verzending is, houden we hier graag rekening mee.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren