Ik ontvang geen e-mail hoewel ik een nieuw wachtwoord heb aangevraagd voor mijn klantenaccount, wat nu?

Geändert am Di, 14 Nov, 2023 um 8:26 NACHMITTAGS

Als je een nieuw wachtwoord hebt aangevraagd via "Wachtwoord vergeten" en geen e-mail van ons hebt ontvangen, is de e-mail wellicht in de spam terechtgekomen of heb je nog geen account. Als je al eerder bij ons hebt besteld, heb je misschien als gast besteld. Een klantaccount wordt niet automatisch aangemaakt wanneer je een bestelling plaatst in onze winkel. 

Je kunt hier een klantaccount aanmaken


War dieser Artikel hilfreich?

Das ist großartig!

Vielen Dank für das Feedback

Leider konnten wir nicht helfen

Vielen Dank für das Feedback

Wie können wir diesen Artikel verbessern?

Wählen Sie wenigstens einen der Gründe aus
CAPTCHA-Verifikation ist erforderlich.

Feedback gesendet

Wir wissen Ihre Bemühungen zu schätzen und werden versuchen, den Artikel zu korrigieren