Ik heb geen rekening ontvangen, wat nu?

Geändert am Di, 3 Dez, 2024 um 3:10 NACHMITTAGS

Uit duurzaamheidsoverwegingen voegen we geen papieren factuur bij het pakket. De factuur wordt automatisch verzonden naar het e-mailadres dat voor de bestelling is gebruikt. Je kunt de factuur ook downloaden in je account onder "Mijn bestellingen". 

Als je geen account hebt en de factuur niet per e-mail hebt ontvangen, controleer dan je spammap. Als je de factuur ook daar niet kunt vinden, stuurt onze klantenservice je graag gratis een kopie. Gebruik hiervoor a.u.b. ons contactformulier.

Als je een aankoop op rekening hebt gedaan via Klarna en de e-mail van Klarna met de factuur niet hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice van Klarna.

War dieser Artikel hilfreich?

Das ist großartig!

Vielen Dank für das Feedback

Leider konnten wir nicht helfen

Vielen Dank für das Feedback

Wie können wir diesen Artikel verbessern?

Wählen Sie wenigstens einen der Gründe aus
CAPTCHA-Verifikation ist erforderlich.

Feedback gesendet

Wir wissen Ihre Bemühungen zu schätzen und werden versuchen, den Artikel zu korrigieren