Ik heb een verkeerd product ontvangen.

Gewijzigd op Do, 24 Feb, 2022 om 7:24 AM

Dit artikel is niet beschikbaar in het Dutch, weergeven in het German

Log in op ons retourportaal door je achternaam en je bestelnummer in te voeren. Als reden voor het retourneren van het betreffende artikel kan je FOUT ARTIKEL aangeven. Na ontvangst van de retourzending wordt het aankoopbedrag teruggestort op het betaalmiddel dat voor de bestelling is gebruikt. Vervolgens kan je in het retourportaal een retourlabel aanmaken voor gratis retourzending. Mochten er nog vragen zijn, neem dan a.u.b. contact op met onze klantenservice.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren