Er ontbreken één of meer artikelen in het pakket, wat nu?

Geändert am Do, 2 Jan um 9:38 VORMITTAGS

In het geval van grote goederen met veel volume zoals ski's, stokken, sleeën of crashpads, is het ontbrekende item waarschijnlijk al onderweg naar jou in een tweede pakket. Helaas wordt er om technische redenen geen automatische verzendbevestiging voor het tweede pakket verzonden. We vragen je om één of twee werkdagen geduld.


Als er één of meer artikelen ontbreken in je pakket, ook al is het pakket niet beschadigd aan de buitenkant en gaat het niet om grote goederen met veel volume, neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

War dieser Artikel hilfreich?

Das ist großartig!

Vielen Dank für das Feedback

Leider konnten wir nicht helfen

Vielen Dank für das Feedback

Wie können wir diesen Artikel verbessern?

Wählen Sie wenigstens einen der Gründe aus
CAPTCHA-Verifikation ist erforderlich.

Feedback gesendet

Wir wissen Ihre Bemühungen zu schätzen und werden versuchen, den Artikel zu korrigieren