Waar moet je op letten bij een terugroepactie van een fabrikant?

Geändert am Di, 3 Dez, 2024 um 2:25 NACHMITTAGS

Soms roept een fabrikant een product terug. Als je zo'n product bij ons hebt gekocht, zullen we je hier actief over informeren. Als je het artikel bij een andere winkel hebt gekocht, neem dan contact op met deze winkelier. 

De afhandeling van de terugroepactie van de fabrikant verschilt per product, oorzaak en fabrikant en wordt aan je gecommuniceerd in de e-mail die we je in dit geval sturen. In sommige gevallen kun je het product naar ons terugsturen, in andere gevallen rechtstreeks naar de fabrikant. Volg de instructies in ons bericht precies op.

War dieser Artikel hilfreich?

Das ist großartig!

Vielen Dank für das Feedback

Leider konnten wir nicht helfen

Vielen Dank für das Feedback

Wie können wir diesen Artikel verbessern?

Wählen Sie wenigstens einen der Gründe aus
CAPTCHA-Verifikation ist erforderlich.

Feedback gesendet

Wir wissen Ihre Bemühungen zu schätzen und werden versuchen, den Artikel zu korrigieren