De status van mijn retour verandert niet, hoe kan ik de huidige status achterhalen?

Geändert am Di, 3 Dez, 2024 um 2:08 NACHMITTAGS

Als je je retourzending hebt verstuurd maar niets van ons hebt gehoord en het aankoopbedrag niet is terugbetaald, laat het ons dan weten via ons contactformulier. Wij zullen nagaan waar je pakket zich bevindt en, indien nodig, een verzoek indienen bij de verzenddienst. 

Als je het retourlabel van onze website niet hebt gebruikt, maar zelf een verzendlabel hebt betaald, stuur ons dan een foto van het verzendbewijs zodat we de voortgang van de verzending en een eventuele terugbetaling kunnen controleren. In dit geval moet je een verzoek om informatie zelf indienen bij de verzenddienstverlener. 

War dieser Artikel hilfreich?

Das ist großartig!

Vielen Dank für das Feedback

Leider konnten wir nicht helfen

Vielen Dank für das Feedback

Wie können wir diesen Artikel verbessern?

Wählen Sie wenigstens einen der Gründe aus
CAPTCHA-Verifikation ist erforderlich.

Feedback gesendet

Wir wissen Ihre Bemühungen zu schätzen und werden versuchen, den Artikel zu korrigieren