Mijn pakket werd niet geleverd, PostNL verwijst me naar jullie. Wat kan ik doen?

Geändert am Mi, 4 Dez, 2024 um 8:30 VORMITTAGS

Als verzender van de pakketten nemen we graag de navraag over onze zending bij PostNL in behandeling. We vragen je begrip voor het feit dat het enige tijd kan duren voordat PostNL ons informeert waar je pakket is en of het nog wordt afgeleverd.

Meld je klacht aan via het contactformulier, wij zullen dan een onderzoek starten en houden je op de hoogte.

War dieser Artikel hilfreich?

Das ist großartig!

Vielen Dank für das Feedback

Leider konnten wir nicht helfen

Vielen Dank für das Feedback

Wie können wir diesen Artikel verbessern?

Wählen Sie wenigstens einen der Gründe aus
CAPTCHA-Verifikation ist erforderlich.

Feedback gesendet

Wir wissen Ihre Bemühungen zu schätzen und werden versuchen, den Artikel zu korrigieren