Het product dat ik heb ontvangen heeft een defect of fout. Kan ik korting krijgen als ik het houd?

Geändert am Di, 3 Dez, 2024 um 2:27 NACHMITTAGS

Registreer het product als klacht in ons Retourportaal en voer je bestelnummer en achternaam in. Selecteer vervolgens "Klacht aanmelden" en volg de stappen in het portaal. 

Laat in de beschrijving achter dat je het product wilt blijven gebruiken.

Na het succesvol registreren van de klacht, nemen we binnen enkele werkdagen contact met je op met een voorstel voor een oplossing, waarbij we rekening houden met je opmerking.

War dieser Artikel hilfreich?

Das ist großartig!

Vielen Dank für das Feedback

Leider konnten wir nicht helfen

Vielen Dank für das Feedback

Wie können wir diesen Artikel verbessern?

Wählen Sie wenigstens einen der Gründe aus
CAPTCHA-Verifikation ist erforderlich.

Feedback gesendet

Wir wissen Ihre Bemühungen zu schätzen und werden versuchen, den Artikel zu korrigieren